Selecteer een pagina

Afgelopen vrijdag nam ik mijn diploma in ontvangst voor postdoctorale opleiding ‘Digital Marketing Strategie & Leiderschap’ bij Beeckestijn Business School. Want ik vond het tijd om mijn kennis te vergroten in deze snel veranderende wereld.

Digital Marketing Strategie & Leiderschap

Bij Beeckestijn Business School heb ik veel geleerd en ben nu officieel Registered Digital Marketeer. Dit was me niet gelukt zonder de positieve feedback op mijn plan van begeleider Ment Kuiper en beoordelaar plan Antal de Waij.

Het was bikkelen, ‘even’ een extra studie erbij, maar met veel plezier kijk ik terug op afgelopen maanden. Ik ben weer up-to-date met de nieuwste trends, ontwikkelingen en inzichten, zodat ik de verbinding kan blijven maken tussen cultuur, samenleving en publiek.

 

Wat heb ik geleerd?

Via de vele colleges kreeg ik kennis over onderwerpen als strategie rondom digital en online marketing gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek. Onderwerpen als customer experience, e-commerce, multichannel, digital branding, advertising, mobile marketing, digital- and webanalytics. Zowel de organisatorische aspecten, als online bedrijfsmodellen en ook de laatste technologische ontwikkelingen en innovatie op het gebied van online marketing en social media kwamen voorbij.

Naast de colleges leerde ik ook veel door de interactie met mijn studiegenoten. Met name in het bedenken van strategie voor de Havard Business School online marketing-case. De kennis en ervaring van de docenten was zeer inspirerend. Ze verrijkten de theorie met voorbeelden uit de praktijk en gaven her en der nog eens tips.

And last but not least heb ik de slag weten te slaan om een Digital Marketing Plan te schrijven voor een klant dat zo gebruikt kan worden. Gelukkig heb ik daarvoor een mooi cijfer gekregen (8)!