Selecteer een pagina

fotografie: Ben Nienhuis

fotografie: Ben Nienhuis

fotografie: Ben Nienhuis

In de lente van 2018 ben ik gevraagd door de nieuwe stichting Bosch Parade om mee te denken en schrijven aan het ‘projectplan Bosch Parade 2019’. Na succesvolle aanvragen en pitch zijn we in november gestart om het collectief Bosch Parade en haar plannen te presenteren.  Want op 21, 22 en 23 juni 2019 vaart Bosch Parade weer in het hartje van ‘s-Hertogenbosch.

Na maanden hard gewerkt te hebben aan een wederopstanding van Bosch Parade zijn de plannen eind vorig jaar gepresenteerd aan kunstenaars. In een nieuwe reeks Bosch Parade Café’s gaan we informeren over de nieuwe vaartocht. Artistieke ideeën worden uitgewerkt door het collectief onder leiding van Miesjel van Gerwen (artistiek leider). Mijn rol binnen Bosch Parade is hoofd marketing en zorg voor heldere marketingstrategieën en duidelijke communicatie op velerlei vlakken.

Momenteel ben ik achter de schermen druk bezig met het campagnebeeld, nieuwe website, social media, CRM systeem en nieuwsbrieven. Uiteraard geheel in mijn stijl, wat betekent in samenwerking met anderen. Voor meer informatie verwijs ik je nu naar boschparade.nl (tijdelijke basissite) en over een tijdje zal ik de case ‘Bosch Parade 2019’ uitwerken en met jullie delen.