Blog

Creatieve samenwerkingen

Creatieve samenwerkingen

Na de vorige editie (Kunstnacht 2013) ben ik dit jaar ook bezig met de opzet, coördinatie van de marketingcommunicatie en pr van de Kunstnacht Den Bosch. Een mooi en groot cultureel evenement in ‘s-Hertogenbosch en daarmee een leuke klus!

Creatieve samenwerkingen

Dit jaar heb ik in de online marktetingcommunicatie-strategie voor de Kunstnacht Den Bosch een reeks middelen ontwikkeld op het gebied van online communicatie. De nadruk heb ik specifiek gelegd op korte Facebook-filmpjes van ongeveer 1 minuut. In de reeks teasers vertelden betrokken personen (kunstenaars en programmeurs) kort over hun plannen tijdens de Kunstnacht en zo werd er een tipje van de sluier van het programma opgelicht.

In samenwerking met ATTAK (Casper Herselman en Peter Korsman) en de jonge talenten van Het Shot (Ivan Hidayat en Jasper ten Hoorn) heb ik diverse filmpjes bedacht en ontwikkeld. Zowel de reeks teasers alsook een trailer waarin het gevoel, de vibe van de Kunstnacht Den Bosch naar voren komt:

Proces en resultaten

Onderstaande video- en fotocompilatie geven een impressie van de totstandkoming van de teasers. SOLOS stelde hiervoor hun locatie ter beschikking. Een selectie van de totale afspeellijst van de teasers is hieronder opgenomen. De gehele speellijst is te zien op het YouTube-kanaal van de Kunstnacht Den Bosch.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.